Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukowanie z androida

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukowanie z androida
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 12 Mar 2017 17:31:22 +0100
Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.

najpierw miałem hp 1512 czy cośtam. takie ze skanerem - delikatne jak cholera. działało, o ile były dobre tusze. posłuchałem rady, kupiłem laser. na orygynalnych tonerach działał super miodzio. na zamiennikach (tylko 150zł) co 8cm mazy, teraz już nie bierze kartek. nie wiem czy w życiu zrobił 2000 stron (brother) w międzyczasie okazało się że potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do podręcznika. zajrzałem też do internetu- głowica do wymiany.
Straciłem ochotę na nowe.
prawie na śmietniku znalazłem starego hp z faksem. dostał jakieś tusze, działa aż miło. Teraz wiem że napewno nie chcę nowych. kupie sobie najstarszego hpka z jakiejś serii biznes, do którego jeszcze będzie można kupić tusze. i zgaduje że tusze będą miały pół szklanki objętości, nie 3 kropelki

ToMasz

PS
epsona z ciągłym podawaniem tuszu nie chcę, bo robię maks 1000stron rocznie.