Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukowanie z androida

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukowanie z androida
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sun, 12 Mar 2017 21:37:35 +0000
On 12/03/2017 07:41 PM, ToMasz wrote:

Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.

najpierw miałem hp 1512 czy cośtam. takie ze skanerem - delikatne jak
cholera. działało, o ile były dobre tusze. posłuchałem rady, kupiłem
laser. na orygynalnych tonerach działał super miodzio. na zamiennikach
(tylko 150zł) co 8cm mazy, teraz już nie bierze kartek. nie wiem czy w
życiu zrobił 2000 stron (brother) w międzyczasie okazało się że
potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z
wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do
podręcznika.

Za mało drukowałeś.

Próbowałeś iść tropem routera WiFi i udostępniania drukarek w sieci?

nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

Moze jakos w locie zapisywac do PDF i synchronizowac przez net z folderem spool na PC.

Pozdrawiam