Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ludzie są jeb...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ludzie są jeb...
From: sczygiel@gmail.com
Date: Sat, 28 Jan 2017 04:04:20 -0800 (PST)
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 00:28:42 UTC+1 użytkownik Marsjanin napisał:

> Shit. Wg mnie odbierają sprzedawcom ostatnią broń w walce z kupującymi-
> naciągaczami. Teraz ponadto można walić negatywa sprzedającemu bo kolor
> nie taki i nic a nic się nie przejmować, że odwzajemni się tym samym, bo…
> nie będzie mógł.
>
> Strzał w kolano, drogie Alledrogo. :(

Oj nie.
Allegro strzela w sprzedawców. I robi to z premedytacją. Oni dobrze wiedzą co w
polsce dobrze schodzi. Statystyki mają pod guzikiem myszki.
Kupili wielkie centrum magazynowe (albo wynajeli, nieważne), maja kontakty u
chinczyków. W białych rękawiczkach mogą nie tylko dowiedzieć sie co kto za ile
sprzedaje ale i niewygodnych graczy zablokowac pod pozorem w sumie dowolnym,
odwoływac sie możesz do ich wsparcia ale ta droga to taka przykrywka ze niby
jest. Zablokowac na 2-3-5 miesiecy do czasu wyjasnienia moga bez problemu a
nieduza firma padnie. Konkurenta mniej.

I to sie juz dzieje.

Tak więc obserwuj powstanie nowego amazona w polsce. Allegro bedzie zimne i
drastyczne.

To tak zostało zaplanowane.