Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ludzie są jeb...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ludzie są jeb...
From: sczygiel@gmail.com
Date: Sat, 28 Jan 2017 04:07:36 -0800 (PST)
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 03:08:05 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

> Gówno prawda.
> Komentarze wystawiane kupującym to była broń oszustów sprzedających
> na tym portalu. "Nie odwołasz neutrala to walnę negatywa", teraz sobie
> będziecie walić w swoje puste łby.

No nie bardzo. Nawet jak mam same negatywy to nadal kupic moge bez przeszkód.
Mi jako sprzedającemu negatyw w sumie niczym nie szkodzi.
Gdybym był sprzedająco-kupującym to owszem. Ale chyba nie to miałeś na mysli.
One były bronią dla sprzedającego aby mógł w troche wiekszej ilości tekstu
wyjasnić ze sie starał a kupujący to sciemniacz.

> A kupującego naciągacza nie interesowało ile ma negatywów, z powodu
> negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

Tak czy siak komentarze były pozyteczne. Niosły informację. Teraz bedzie
gorzej. Wogóle bedzie inaczej, patrz kój komentarz do Marsjanina.