Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ludzie są jeb...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ludzie są jeb...
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Sun, 29 Jan 2017 10:48:05 +0000 (UTC)
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

> Uśmiałam się:
> Chcemy to zmienić, dlatego na początku lutego br. oceny sprzedaży
> przestaną być anonimowe. O dokładnym terminie wdrożenia tej zmiany
> poinformujemy w osobnym komunikacie.
>
> Każdy ma założone konto i  podaje nicka. Teraz będą wymagać danych
> osobowych?
> Pamiętam, że kiedyś potwierdzenie założenia konta na Allegro dostawalo
> się od nich listem poleconym.

Nie martw się, po prostu znowu nie zrozumiałas...

Kiedys przy komentarzu było widac nick, potem to skasowali i już nie mozna
się było skontaktować z wystawca komentarza, teraz wróca do tego, ze nicka
bedzie widac.

A co do danych osobowych - rejestrując sie nie podałas ich allegro?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także