Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ludzie są jeb...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ludzie są jeb...
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Fri, 27 Jan 2017 21:18:35 -0000 (UTC)
Dnia Fri, 27 Jan 2017 19:00:36 +0000, Budzik napisał(a):

> A dotychczas sie  zastanawiaA?es nad odwetowcem i  tylko dlatego nie
> wystawiaA?es bezsensownych negA?w?

Ja staram się  uczciwie pisać komentarze. Mam też nawyk  pisania w ich
treści, co  kupiłem (bo  strony przenosza  do archiwum).  Np. „baterie
zgodne z opisem, szybka wysyłka, polecam” albo „książka rzeczywiście w
stanie niemal  idealnym, dobrze spakowana”. Wiele  razy jednak kupiłem
coś, z czego  zadowolony nie byłem, i tak: zbyt  to tanie, by odsyłać,
na negatyw  sprzedawca nie zasłużył,  na neutrala i owszem,  ale jakby
się uprzeć  to się odwoła i  pewnie mi też wystawi  neutrala, więc nie
pisałem żadnego komentarza. W drugą  stronę działał ten sam mechanizm,
warto zawsze postawić przynajmniej  neutrala osobie, która coś kupuje,
płaci  po  tygodniu (!),  albo  wybiera  opcję kuriera  za  pobraniem,
wpisuje  błędnie  adres,  poprawia,  potem nie  odbiera  przesyłki  za
pobraniem bo nie ma kasy, w  końcu jedzie na koniec miasta z rodzicami
i  kasą do  siedziby kuriera,  a po  tym wszystkim  wali negatywa,  bo
jest  niezadowolona z  czasu realizacji  zamówienia. Teraz  sprzedawcy
pozostanie  tylko  odwołanie  się od  negatywa,  niestety  zrewanżować
się  negatywem już  nie będzie  mógł,  przez co  karta takiego  lesera
pozostanie czysta jak łza. Nie  chciałbym nic kupować od takiej osoby,
jak zdecyduje się cokolwiek sprzedawać. Teraz nie będą do wyłowienia.

> A bo ja wiem... MoAOEe wcale nie bedzie tak A?le. Zobaczymy.

Ano… Pożyjemy, zobaczymy. Jak znikła opcja pokazywania lokalizacji, to
po jakimś czasie i wielkim larum powróciła.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin