Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Homologacja modemów?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Homologacja modemów?
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Sun, 22 Jan 2017 12:50:20 -0000 (UTC)
Dnia Sun, 22 Jan 2017 13:32:04 +0100, Grzegorz napisał(a):

> a tak w ogóle to ten numer  co dzwoniło się przez modemy [ 0212122 ]
> to jeszcze działa ??

Gwoli ścisłości: 0-202122.

Ze dwa  lata temu,  może trzy,  testowałem sobie  modem na  USB, który
znalazłem gdzieś w rupieciach w biurze  a który kazano mi sobie wziąć.
Wziąłem na wypadek podróży do  jakiejś Kambodży, której kompletnie nie
planowałem.  Poszedłem  do  kolegi,  co  ma  stacjonarkę  w  Orange  i
działało, tylko  trzeba pominąć  wiodące zero:  202122. Ponoć  to jest
nawet „tanie”, oczywiście porównując  do kosztów czasu zwykłej rozmowy
a nie do neostrady. :) Teraz nie mam gdzie wypróbować nawet.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin