Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pentium4 Prescott & Foxconn Sis 661FX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pentium4 Prescott & Foxconn Sis 661FX
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Thu, 19 Jan 2017 13:18:22 -0000 (UTC)
Dnia Tue, 17 Jan 2017 09:00:53 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> Ale jak już postawisz, to co na tym robisz?
> ;-))
> PS. Co ja się nakląłem na SiS ;-))

Mam  mało  miejsca na  biurku,  w  sumie  to  ogólnie mało  miejsca  w
mieszkanku, mam też bardzo fajny tuner DVB-T na PCI. Ma działać TV jak
wyżej, youtube, i filmy z dysku. Koniec żądań. :) Myślę, że da radę, o
ile  tylko to  P4  pójdzie. Póki  co  dorwała mnie  grypa  i trzy  dni
wstawałem  tylko, by  odleżyn  nie dostać,  więc  wszelkie prace  leżą
odłogiem. Ale przyjdzie czas na ich wznowienie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin