Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pentium4 Prescott & Foxconn Sis 661FX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pentium4 Prescott & Foxconn Sis 661FX
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Mon, 2 Jan 2017 21:31:04 -0000 (UTC)
Proszę Grupowiczów ze  sporym stażem w IT o poradę.  :) Gdyż reanimuję
złomka. Proszę też o nie dawanie porad  typu „za dwie stówy kup coś na
i3”, czy „ojezu, toż to Sis,  najgorsze gówno jakie było, gorsze nawet
od Via, kup Amigę”. :) Mam powody, bo ożywić tę płytę i tyle.

Złomek to płyta  Foxconn diabli wiedzą która, gdyż  modele wypisane są
cztery a zakreślony żaden. Do wyboru:

661FX7MI
661GX7MI
648FX7MI
648C7MI

Coś mi  świta, jak jeszcze działał,  że to będzie GX,  bo ma wbudowany
port VGA. Obecnie  do wymiany są kondzioły, co nie  jest problemem, za
to jeśli chodzi  o dobór odpowiedniego procesora to już  mi się wiedza
kończy. :(

Według  specyfikacji¹  płyta  obsługuje procki  Pentium4  Prescott.  W
szrocie na Allegro nie do końca  wiem, który mógłby na tym pójść. Taki
jest całkiem fajny², bo ma 2 GB  cache, ale to nie Prescott, tylko już
Cedar Mill.  Czy może jednak na  tej płycie pójdzie? Jak  nie, to może
pójdzie coś nazwane „Prescott 2M”? Na przykład taki³.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin