Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Jan 2017 20:53:12 GMT
Witaj Robert Wańkowski, 02 sty 2017 w news:586aabfd$0$648$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Czyli te Access Point-y?

No właśnie. Niedługo też będę musiał się zająć podobnym problemem. Ktoś
mi podpowiedział, że AP połączony bezprzewodowo z głównym routerem
załatwi sprawę - router na partere, AP na piętrze.
Ale ja czegoś nie rozumiem. Załóżmy, że sam router sieje sygnał po domu,
który dociera na piętro, ale jest dość słaby. Czy urządzenia łączące się
na piętrze będą miały gorsze parametry łącza internetowego z powodu
słabszego sygnału? Dla mnie te "paramtery" to DOWN/UP i ping :)
Jeśli tak, to co pomoże tu AP połączony bezprzewodowo? Przecież on będzie
się łączył z routerem na tym samym słabym sygnale wifi. Więc wąskie
gardło nadal pozostanie i, choć AP poprawi propagację sygnału na piętrze,
to ww. "parametry" internetu dla urządzeń na piętrze się nie zmienią. Czy
jednak wygląda to inaczej?