Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przejściówka z USB 3.0 na SD Card ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przejściówka z USB 3.0 na SD Card ?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Wed, 28 Dec 2016 18:27:15 +0100
Wszystko miewa wady i zalety, a przez zakupem nie zawsze przewidzisz.
Akurat ten czytnik Kingston MobileLite G4, którego mam i na który WIWA umie
nagrywać, nie ma diody sygnalizującej włączenie i/lub aktywność urządzenia, co
po paru dniach używania w tunerze okazuje się być u mnie sporym problemem -
można niechcący wyłączyć pilotem tuner podczas nagrywania programu TV, przed
czym poprzednio ostrzegała migająca w pendrajwie (PNY 128GB USB 3.0, polecam)
czerwona dioda.
Dla odmiany czytnik Transcend USB 3.0 ma diodę (niebieską), ale tuner WIWA na
niego nie nagrywa (a TV Samsung nagrywa :)) no pochlastać się ;-))

-----