Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przejściówka z USB 3.0 na SD Card ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przejściówka z USB 3.0 na SD Card ?
From: t-1 <t-1@todlaspamu.pl>
Date: Wed, 28 Dec 2016 20:43:37 +0100
W dniu 2016-12-28 o 20:40, t-1 pisze:

Widocznie mam inny model, (z męskim SCART).
Jak włączam tuner pilotem, LED zapala się natychmiast.
Gdy wyłączam, gaśnie z pewnym opóźnieniem kilku sekund, co jest pewnym
utrudnieniem.
Jednak zachowując cierpliwość jest do zaakceptowania.
Myślę, że można by było pokombinować z jakimś dodatkowym układem przy
LED-zie.
Sygnalizuje włączenie/ wyłączenie tunera bez względu na sygnał z anteny.

Zapomniałem napisać, że TV jest podłączony do HDMI.