Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przejściówka z USB 3.0 na SD Card ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przejściówka z USB 3.0 na SD Card ?
From: t-1 <t-1@todlaspamu.pl>
Date: Wed, 28 Dec 2016 20:40:36 +0100
W dniu 2016-12-28 o 20:13,  ąćęłńóśźż pisze:
Posiada zielono-czerwoną (wł/-wył.), ale Wiwa często się nie wyłącza, mimo iż
niczego już nie nagrywa (ma błąd zapewne w oprogramowaniu: po nagraniu wyłącza
sygnał po Scart, a nie wyłącza siebie i często się w takiej sytuacji zawiesza -
odkryłem, że zawieszona daje się wyłączyć kolejnym trzykrotnym parosekundowym
wyłączaniem z pilota).
Czyli widzę, że dioda na Wiwie świeci zielono (wł.), ale czerwona na pendrajwie po
skończeniu nagrywania już nie mruga -> wyłączam tuner pilotem.
Gdy nie mam diody na pendrajwie (lub czytniku) to nie wiem, czy akurat Wiwa nie
nagrywa, a OIDP Wiwa nie ostrzega przed wyłączeniem tunera w trakcie nagrywania
(Ferguson wymagał powierdzenia w takim przypadku), lecz po prostu wyłączy się
przerywając nagrywanie.

Ciekawe, czy Twoja dioda pokazuje jedynie brak sygnału na Scart jak u mnie, czy
pokazuje prawdziwe wyłączenie tunera :-o

-----

Widocznie mam inny model, (z męskim SCART).
Jak włączam tuner pilotem, LED zapala się natychmiast.
Gdy wyłączam, gaśnie z pewnym opóźnieniem kilku sekund, co jest pewnym utrudnieniem.
Jednak zachowując cierpliwość jest do zaakceptowania.
Myślę, że można by było pokombinować z jakimś dodatkowym układem przy LED-zie.
Sygnalizuje włączenie/ wyłączenie tunera bez względu na sygnał z anteny.