Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski 3TB a 4TB - prawda czy sciema?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski 3TB a 4TB - prawda czy sciema?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 27 Dec 2016 23:54:12 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 22:29:56 UTC+1 użytkownik z napisał:

> Jak tak pomyślę to chyba zazwyczaj dyski mi padały nie podczas pracy
> tylko przy rozruchu dowiadywałem się że lipa.
> To chyba normalne.

Z grubsza tak. Tylko u mnie to nie były włączenia po wyłączeniu na chwile.
To raczej były pady po 2-4-10 miesiącach na półce.

Tak to wygląda w kontekscie użytku domowego.

W pracy pady były raczej w trakcie pracy i to macierz sygnalizowała pad dysku.
A i tam pady nie były jakies masowe. Na około 140 dysków rocznie wymieniane
było jakieś 5-7 sztuk rocznie (pisze z pamięci) w okresie około 5 letnim.