Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski 3TB a 4TB - prawda czy sciema?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski 3TB a 4TB - prawda czy sciema?
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Tue, 27 Dec 2016 22:18:51 +0100
Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f724b9df-b8e6-4e7a-9094-fb5ee7581cf8@googlegroups.com...
Dość stwierdzić że mi ani jeden dysk hdd nie padł podczas uzywania. Ani jeden, przez 20 lat. Próbka pewnie nieduża bo to jakieś 30-40 dysków.

Jak juz padały to w sytuacji kiedy wyjąłem z szafy aby wsadzić w jakiegos pasciaka kompa i sie okazywalo ze dysk nie jest wykrywany. Więc straty danych nie mialem.

A zazwyczaj kupowalem najtańsze co bylo pod wzgledem pojemnosc/cena.

Nie ma co generalizować. Seagate ma swoje za pazurami ale poza tymi felernymi seriami wiele od reszty nie odstaja...

Jak nie były podłączone to nie ma się co dziwić, że padały podczas podłączania (co też jest bardzo dziwne).