Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Modyfikacja chłodzenia w grafice low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Modyfikacja chłodzenia w grafice low profile
From: nadir <none@hell.org>
Date: Sat, 24 Dec 2016 16:20:47 +0100
W dniu 2016-12-24 o 09:46, PeJot pisze:
Czołem. Wpadła mi *dość tanio* w ręce niskoprofilowa grafika MSI R7
240 z przeznaczeniem do obudowy SFF. Wydawało mi się że po grafice z
TDP na poziomie 30 watów można się spodziewać zdecydowanie czegoś
cichszego, niestety oryginalny wiatraczek mikroskopijnej średnicy na
maleńkim radiatorku nie zachowuje się przyzwoicie pod względem
hałasu. Tyle że przy obciążeniu karta rozgrzewa się do niecałych 60
stopni. Zastanawiam się czy nie dało by się tu coś pokombinować z
wymianą chłodzenia, ale ZTCW na rynku nie ma gotowych coolerów do
kart low profile.   Oryginalny radiatorek ma wymiary 50x80x10 mm,
największy jaki się da wsadzić do obudowy SFF to 70x80x35 mm. Jakieś
pomysły ?

Jaka to obudowa, jest tam miejsce na dodatkowy wentylator, który by miał strumień powietrza skierowany na tą kartę? Chociażby jakiś cichy wentylator przymocowany do śledzia obok tej karty graficznej, wtedy zostawiasz oryginalny radiator w karcie i powinno być ciszej.