Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Modyfikacja chłodzenia w grafice low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Modyfikacja chłodzenia w grafice low profile
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 24 Dec 2016 10:28:30 +0100
Dnia Sat, 24 Dec 2016 09:46:13 +0100, PeJot napisał(a):

> Czołem. Wpadła mi *dość tanio* w ręce niskoprofilowa grafika MSI R7 240

Jest sporo starszych kart o podobnej mocy chłodzonych biernie. Kup taką
na Allegro i zamień radiator. Jeśli karta pracuje w pionowym położeniu
to rzecz jasna żeberka też tak powinny być skierowane. Ja np. używam
geforce 210 30W, karta jest poziomo (i radiator od spodu :) a w stresie
nie przekracza 70 st. A cena - ze 30 -50 zł.
--
Jacek
I hate haters.