Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Modyfikacja chłodzenia w grafice low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Modyfikacja chłodzenia w grafice low profile
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
Date: Sat, 24 Dec 2016 09:46:13 +0100
Czołem. Wpadła mi *dość tanio* w ręce niskoprofilowa grafika MSI R7 240 z przeznaczeniem do obudowy SFF. Wydawało mi się że po grafice z TDP na poziomie 30 watów można się spodziewać zdecydowanie czegoś cichszego, niestety oryginalny wiatraczek mikroskopijnej średnicy na maleńkim radiatorku nie zachowuje się przyzwoicie pod względem hałasu. Tyle że przy obciążeniu karta rozgrzewa się do niecałych 60 stopni. Zastanawiam się czy nie dało by się tu coś pokombinować z wymianą chłodzenia, ale ZTCW na rynku nie ma gotowych coolerów do kart low profile. Oryginalny radiatorek ma wymiary 50x80x10 mm, największy jaki się da wsadzić do obudowy SFF to 70x80x35 mm. Jakieś pomysły ? Są możliwości w kierunku obróbki skrawaniem, ale wolałbym coś przerobić niż rzeźbić od zera.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem