Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Substytut dysku SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Substytut dysku SSD
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 21 Dec 2016 03:01:27 -0800 (PST)
W dniu sobota, 17 grudnia 2016 20:56:42 UTC+1 użytkownik Olaf Frikiov
Skiorvensen napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Dec 2016 20:24:47 +0100
>  doszła do mnie wiadomość  <o343fr$dh7$1@node2.news.atman.pl>
>  od Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>  :

> Unikam wyrywania kabla od zasilania przed zamknięciem, ale kilka razy
> to się stało - nic nie zaszło(może jak by sumy kontrolne plików
> sprawdzić, to coś by wylazło).
> Kiedyś system mi nie wstał po restarcie, ale to bez wyrywania kabla,
> musiałem instalować na nowo(to jeszcze na staryn Pi B+ 512).
> Może masz wielkie szczęście posiadania karty SLC?
> Dzisiaj mają ceny z kosmosu.
> [...]

U mnie podobnie jak u Sebastiana.
W malinie padły już dwie karty sd i dwa pendrive.
I oba nie były szczególnie dręczone. Na pendrivach byly pliki rrd (jakieś 40MB
i zapisy do nich raz na 2-3 minuty), na kartach zwykly raspbian z powyłaczanym
logowaniem sysloga.

Karty jakieś sandiskowe czy toszibowe.
Pendrivy -noname.