Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Substytut dysku SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Substytut dysku SSD
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 18 Dec 2016 16:37:36 +0100
W dniu 2016-12-17 o 16:30, RadoslawF pisze:
W dniu 2016-12-17 o 15:11, ggs pisze:

Czy jest sens do starszego lapka , nie posiadajacego SATA włożyc cos
takiego :

Nie.
Dotychczas wszystkie przelotki SD czy CF jakie miałem były wolniejsze od
dysku.

Jak może być przelotka IDE-CF wolna?
Czy Ty wiesz o czym piszesz?
Przecież tam nie ma kompletnie żadnej elektroniki tylko kabel w kabel, takie międzymordzie.

Może być jedynie ujowo zrobiony chinol, gdzie nie pozwoli włączyć trybu TrueIDE na karcie CF, o ile taki karta ma. Z Kingsromami z zieloną koniczynką i jakieś jeszcze czerwonawe to nawet bez międzymordzia w sterowniku przemysłowym nie chciało zadziałać. Kupiłem Transcend serii Industrial i śmiga jak złoto.

Co do IDE-SD to inna bajka bo musi być kontroler.

--
Irokez