Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 13 Oct 2016 16:47:47 +0200
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Sebastian Biały
naskrobał(a):

> Wyjasnij najpier po co. Aby sterować dwoma na zmianę? To może remote
> desktop/vnc, przynajmniej da się wtedy wybrać gdzie klikasz.

Wygląda to tak. Jeden z komputerów to XP Embedded po chińsku z programem do
obsługi USG, drugi komputer to Win 7 polski z programami do obsługi
pacjentów. To wszystko stoi w jednym rogu gabinetu, a biurko z kalwiaturą i
myszką oraz monitorem w drugim rogu gabinetu.
Do Win 7 podłączone sa trzy monitory i tak to działa.
Doktor wymyślił sobie ostatnio że ma wolną myszkę USB i chce ja podłączyć
do XP żeby prrzy tym USG mieć mniej kabelków. Po kilku bojach udało się
zainstalować i to też działa. Następna myśl wpadła mu do głowy jak znalazł
w klawiaturze Logitecha (to razem z myszą było kupowane jako zestaw) drugi
odbiornik. Polegać to ma na tym żeby wsadzić drugi odbiornik do kompa z Win
7 i tą myszką podłączoną do XP móc sterować również w W7. JA zwracałem mu
i uwagę że jak będzie klikał na coś w XP to tak samo bedzie klikał w W7 ja
nie daję żadnej gwarancji że czegoś nie spieprzy przy okazji. Ale uparł się
że tak by chciał, i co mu zrobisz?
Tak więc VNC odpada bo to nie pójdzie na XP, zresztą podląd na dużym
monitorze już mu zrobiłem podpinając wyjście VGA do drugiego wejścia w
monitorze.
--
...:::WISKOLER:::...
Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł