Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 12 Oct 2016 21:54:17 +0200
Proces "...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> zwrócił błąd:

> Dostałem zadanie podłączenia jednej myszki bezprzewodowej do dwóch
> komputerów. Wyc polega na tym iż wymagania jakie postawiono przed takim
> zetawem to jedna myszka i dwa odbiorniki (receivery?) do niej. Każdy z nich
> będzie docelowo wpięty do portu USB innego komputera, natomiast sama mysz
> ma być jedna.
> Moim skromnym zdaniem tak się nie da. Nawet myszki tego samego producenta
> działają w ten sposób ze nie można powiązać jednego urządzenia z dwoma
> odbiornikami. A wszystko zaczęło się od tego że w zestawie Logitecha
> [...]

W Logitechu nie da się sparować myszki która już jest sparowana.
Musiałbyś odłączyć dynksa w kompie A, żeby móc sparować w kompie B.

Jeśli używa się bezprzewodowców Logitecha, to po jakimś czasie dynksów
jest na pęczki, bo zużywa się mysz/klawiatura, a nie dynks. Można je
poupychać w sprzęcie, bo wiele myszy i klawiatur ma specjalne schowki na
zapasowy odbiornik (pewnie do przenoszenia na LAN party). Może stąd się
wziął dodatkowy, że ktoś zapomniał wyjąć? Jeden odbiornik obsługuje do
sześciu urządzeń (zgodnych z nim, czyli marki "Unifying").

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.