Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 12 Oct 2016 20:05:41 +0200
Witam.
Dostałem zadanie podłączenia jednej myszki bezprzewodowej do dwóch
komputerów. Wyc polega na tym iż wymagania jakie postawiono przed takim
zetawem to jedna myszka i dwa odbiorniki (receivery?) do niej. Każdy z nich
będzie docelowo wpięty do portu USB innego komputera, natomiast sama mysz
ma być jedna.
Moim skromnym zdaniem tak się nie da. Nawet myszki tego samego producenta
działają w ten sposób ze nie można powiązać jednego urządzenia z dwoma
odbiornikami. A wszystko zaczęło się od tego że w zestawie Logitecha
(jakoby) znaleziono drugi odbiornik i wtedy narodził się ten szatański
pomysł, niestety po włożeniu drugiego odbiornika do portu USB komputera
sterowniki instalują się ale wskaźnik myszy nie reaguje na niego. Mnie
wygląda na to iż w zestawie zabłąkał się jakiś inny odbiornik i tylko
wygląda jakby był od tego zestawu. No bo widział ktoś zestaw klawiatury i
myszki z dwoma odbiornikami? Ja się z tym nie spotkałem.

I teraz opinia was, da radę coś takiego zestawić?
--
...:::WISKOLER:::...
Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech