Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
From: Donkey Kong <donkey@kong.com>
Date: Thu, 6 Oct 2016 01:23:00 +0200
JaNus wrote:
W dniu 2016-10-05 o 19:45, Bolko pisze:
I z każdym wcześniej czy później jest problem z klawiaturą. Ja za
mocno wciskam czy co?

Klawiatury są do kupienia. Lepiej nie wysyłkowo, a oddać do serwisu, bo
jeszcze złą kupisz, a tak to niech się magik martwi. To bardzo drogo nie
wypadnie.

Kiedyś miałem HP, serwis zawolal 350 zł 250 klawiatura, 100 wymiana.

Sprawdzilem P/N

Kupilem u chinczyka 2 sztuki za $20 razem z przesylka.

Wymienilem.

Po roku padla. Wyjalem wiec ta druga od chinczyka.

Wymienilem.

Laptop padl po kolejnym roku.

Jeśli masz zaufanie do swojej znajomości problemu, to wysyłkowo, ale z
tego, że pytasz można wnosić, że chyba nie...

--

Mr Kong, Donkey Kong.