Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Thu, 6 Oct 2016 22:47:03 +0200
W dniu 2016-10-06 o 01:23, Donkey Kong pisze:
Kiedyś miałem HP, serwis zawolal 350 zł 250 klawiatura, 100 wymiana.

Widziałem klawisze za jakieś 5 dych, ale nie przysięgnę, że były nowe,
zaś wymianę już za jakieś grosze. Na moich oczach facet odkręcał w
niecałą minutę, w drugą stronę tyle samo, za co ta stówa niby miała by
być, oci*ieli, czy jak? Jak trochę podzwonić, to powinno się trafić na
serwis, który nie będzie tak zachłanny. Zresztą nie wiem, czy
"zachłanność" to właściwy termin, bo przy takich cenach tracą przecież
klientów! Kto tyle wybuli za naprawę laptopa, w zbliżonej cenie można by
chyba nabyć klawiaturę ze złoconymi stykami! A jak patrzyłem na pracę
wymieniacza, to wyglądało to bardzo prosto, no ale trzeba wiedzieć gdzie
i co wcisnąć, podważyć, odkręcić, więc ta prostota to jest nieco zwodnicza.

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!