W dniu 2016-10-07 o 16:09, BUNIEK pisze:
Na moich oczach facet odkręcał w
niecałą minutę, w drugą stronę tyle samo, za co ta stówa niby miała by
być, oci*ieli, czy jak?
Za wiedzę, za lokal, na podatki, na pensje pracownika, i pewnie większa
cześć dla właściciela :)
Dodatkowo jak ma klientów mimo cen - to po co je obniżać :)
Jest taka anegdota/legenda o Edisonie:
Edisona poproszono o naprawienia czegoś. Edison przyszedł popatrzył
popukał i mówi ze 105$
- Tak dużo za pukniecie ?
- Nie, nie, za pukniecie 5$
- 100$ za to ze wiedziałem gdzie.
:)
Normalny użytkownik w sprzęcie za kilka tysięcy nie będzie dłubał
i ryzykował że porysuje obudowę lub coś pognie czy złamie.
Bieda użytkownik ze sprzętem za pięćset złotych nie wyda
na serwis, wszak sam potrafi lepiej. Na pewno potrafi, na sto procent.
A jakby nie to tam i tak już były rysy, było połamane i pogięte.
Następnym razem będzie umiał. :-)
Pozdrawiam
|