Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 5 Oct 2016 23:45:57 +0200
W dniu 2016-10-05 o 22:38, Smok Eustachy pisze:
Witajcie!
Pada powoli drukarka Brother DCP 145. Problem z jakością druku i ksera, trzeba to czyścić kombinować. W sensie głowice z menu. Była dość intensywnie wykorzystywana więc raczej się nie opłaca grzebać w tym, nawet jakby się dało.

Potrzebna będzie nowa. Myślałem o Brotherze nowym, jakiś czas temu były po nieco ponad 300 zł ale teraz skoczyło do 500. Nie opłaca się chyba.

Wymagania są takie:
1. Druk w kolorze, więc atrament.
2. Tanie tusze najlepiej z rozdzielonymi kartridżami kolor.
3. Urządzenie wielofunkcyjne, więc skaner.
4. Żeby miało wewnętrzny podajnik na papier.
5. WiFi.
6. Stery pod Linuksa mogą być.
7. Trwałe.

I w tym kontekście rozpatruję cenę.

Ma ktoś jakieś doświadczenia. Brother oszalał trochę kurna.
Szukaj na Alledro drukarek HP od Loco Peterka. Ja (odpukać) od dluzszego już czasu nie żaluję. Drukuje pięknie. Jak chcesz wydrukować na deugiej stronie to wkladasz kartkę/papier ta stroną, ktora wydrukowała-od góry. Nie jest to klopotliwe. No i tusze kupuję tylko u tej osoby.w tej firmie. Tusz na bardzo długo starcza. Drukarkę można wylączać.

--
animka