Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Tue, 30 Aug 2016 16:07:42 +0200 (CEST)
Robert Winkler <noone@nowhere.org> Wrote in message:
> Jeśli korzystasz z VirtualBox'a,
> to po starcie systemu na maszynie wirtualnej
> na górze powinien pojawić się pasek z menu VirtualBox'a z pozycjami
> File, Machine, View, Input, Devices i Help
> W Devices ostatnia pozycja to "Insert Guest Additions CD image"

Ale przecież mam Additios od samego początku zainstalowane!

> Powoduje ona dodanie do systemu wirtualnego czytnika CD
> z obrazem płyty zawierającej sterowniki dla najpopularniejszych systemów
> operacyjnych.

Ale pytanie JAKI HARDWARE one symulują?

> Po ich instalacji i restarcie maszyny wirtualnej
> system powinien zacząć działać zdecydowanie szybciej.
> Powinna się też pojawić możliwość dostępu
> do wybranych folderów maszyny hosta.

Mam dostęp do folderów hosta od samego początku ale system chodzi
 zbyt wolno, oferuje procesor jednordzeniowy działający jak CPU z
 minionego wieku - ABSOLUTNIE BEZ PORÓWNANIA w stosunku do tego
 jak chodzi ten sam WindowsXP zainstalowany  FIZYCZNIE na tym
 laptopie!
Jednak rozwiązanie typu multiboot nadal bez konkurencji - a szkoda
 ponieważ Windows chodzący na linuksie, dzielący zasoby, foldery i
 CLIPBOARD to piękna idea!

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/