Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 29 Aug 2016 21:04:02 +0200
Dnia Mon, 29 Aug 2016 17:36:56 +0200 (CEST), Yerine Ictimai napisał(a):

> Ja eksperymentuje na laptopie który ma już z 8 latek (Lenovo Y550)
>  i chyba procek jest pozbawiony tej funkcji, albo płyta główna no
>  obsługuje - jak sprawdzić?

Pomyślmy - może sprawdzając w specyfikacji konkretnego procesora?

> Ale VMWare bez wirtualizacji sprzętowej sobie radzi, bodajże, tak?

Szczerze mówiąc - nie próbowałem. Jakoś wybierałem sprzęt, który obsługiwał
wirtualizację. :)

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards   ]