Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asrock P67 eSATA problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asrock P67 eSATA problem
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 20 Jul 2016 11:31:12 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 20 Jul 2016 00:54:46 -0700 (PDT)
 doszła do mnie wiadomość
<31c65537-7f6b-4118-9d77-5630304b754b@googlegroups.com>
 od rsgrafikpl@gmail.com  :
>Witam,
>
>może ktoś z Was to przerabiał.
>Kupiłem przewód eSATA - z jednej strony wtyczka eSATA, z drugiej zespolona
>SATA + zasilanie. Ustawiam AHCI, zmieniam na kontrolerze external sata i nic.
>Nie działa w każdej konfiguracji. Dysk zachowuje się jakby nie dostawał prądu
>- nie startuje. Możliwe jest, że po eSATA nie idzie zasilanie, lub jest za
>słabe na dysk 3,5 cala?
>
>Pozdrawiam

Brak zasilania(w przypadku dysku 3.5 musi być 5V i 12V, a jest tylko
5V). Stacja dokująca z własnym zasilaczem ratuje sytuację(dysk 2.5
powinien na tym kablu działać ok, bo wymaga tylko 5V).
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546