Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zbyt szybki 2*klik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zbyt szybki 2*klik
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Tue, 21 Jun 2016 10:07:32 +0200
Proces ww <ww@o2.pl> zwrócił błąd:

> W moich dosyć skomplikowanych logitechach zajmuje to jakieś 10 minut
> (nie licząc czasu na szukanie przełacznika). A same switche standardowe
> jakie widuje się od co najmniej 15 lat. Gdybym miał wyrzucać myszki
> za 200 zł bo mi padł przełącznik to bym szybko zbankrutował. A te
> oryginalne przełączniki padają niestety.

Ja w moich skomplikowanych logitechach muszę jeszcze kupić komplet
teflonowych ślizgaczy, bo stare się niszczą przy otwieraniu (dlatego
mikrostyki wymieniam przy tej samej okazji co i ślizgacze, które zresztą
zużywają się zwykle szybciej). Tak że tanio ni szybko to nie jest.

Oczywiście nadal taniej niż nowa mysz.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.