Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zbyt szybki 2*klik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zbyt szybki 2*klik
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 17 Jun 2016 01:43:13 +0200
W dniu 2016-06-16 o 18:42, Uncle Pete pisze:
Wiktor S. pisze: Szerszy dwuklik tylko spowoduje, że nie będzie
rejestrowany dwuklik, ale dwa zwykłe kliki, ale tego drugiego
kliknięcia nie wyeliminuje.

Czyżbyś Wiktorze znał sposób na uzyskiwanie owego "Szerszego dwukliku"?
Bo jednak za takim rozwiązaniem obstaję, mimo argumentacji (ważnej i
słusznej, zapewne) innych komentatorów.

Odwrotnie. Będzie problem zrobić dwa kliki.

Dlaczegóż to? Dałem maksymalny "rozziew", i klik-pauza-klik trafiam z
odpowiednimi "czasami krytycznymi" - bez żadnych problemów.

  ___