Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RAM G.Skill DDR3 16GB 2133MHz a płyty AMD Gigabyte 990FXA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RAM G.Skill DDR3 16GB 2133MHz a płyty AMD Gigabyte 990FXA
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Thu, 26 May 2016 11:40:04 +0200
"Chris"
Sztuka dla sztuki, to Ci nic nie da.

Nie chodzi o samą sztukę dla sztuki tylko nie lubię czegoś na styk kupować skoro wskazane pamięci mam o przysłowiowe kilka złotych droższe (więc pozorna oszczędność) względem tych "dedykowanych" i wiem, że mają zapas jakbym je chciał przełożyć do płyty jakiejś intelowskiej która jest w stanie ustawić za chwilę te moduły na ponad 2GHz taktowania i nie będę musiał wtedy kolejnych, szybszych modułów dokupywać.
Stąd pytanie czy takie coś w ogóle zadziała na niższym takcie?
Pytanie jest techninczno-konfiguracyjne, bez gdybania co jest jest opłacalne a co nie.