Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] SSD w BIOSie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] SSD w BIOSie
From: Trybun <CheIli@jachu.ru>
Date: Thu, 26 May 2016 07:54:39 +0200
Założyłem do laptopa dodatkowy dysk SSD, przeinstalowałem na niego system (Win 10). Wydaje się że jest lekki przyrost wydajności. Np. wyłącza się w 5 - wcześniej z HDD - 15sekund. Jednak samo uruchamianie to istna mordęga - 45 sekund przy prawie "gołym" systemie! Może problem leży w tym że BIOS nie widzi tego dysku. Tzn widzi, w sekcji SATA jest widoczny, ale w sekcji BOOT już go nie ma do wyboru. Może ktoś z Was co zrobić aby była możliwość ustawienia botowania na ten dysk?