Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 18 May 2016 00:04:59 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 17 maja 2016 14:43:56 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

> Zapomniałem, masz rację ale nawet jak zrobisz sobie rok przerwy i
> wrócisz po roku do PS+ to te gry które miałeś darmowe wrócą do twojej
> biblioteki więc nie przepadną.

Ale trzeba płacić. Biorąc pod uwage że w psplusie są gry "dla każdego" to
znaczy ze jednak nie kazda kazdemu podejdzie.

> Store jest drogi jeśli chodzi o nowości, starsze gry często też można
> dostać w niskich cenach. Do tego zostaje rynek wtórny gdzie masz duży
> wybór gier w niskich cenach u często są to topowe pozycje a nie tylko
> nisko budżetowce z biedronki.

w psstore to tylko czasem na wyprzedażach daje sie coś sensownego uplować. Za
to starsze gry na pc spokojnie sie pojawiają w niskich cenach.
Wiele gier na ps3 nadal jest droga mimo że od ich premiery upłynęło sporo czasu.
Gier poniżej 40PLN w psstore troche jest ale raczej to takie sobie pykałki a
nie tytuły solidne.

> J/W

> Zależy w co się gra, jak grasz tylko w nowości i kupujesz tylko na
> premierę to każda platforma jest droga ale chce ci się poczekać parę
> miesięcy to już ceny są niskie.

Tak ale nie na ps3. Zresztą ewentualny zainteresowany może sobie sam wejść na
psstore i pofiltrować sobie gry po cenie i zobaczy co i jak.