Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Tue, 17 May 2016 08:34:32 +0200
W dniu 2016-05-16 o 23:17, RadoslawF pisze:
W dniu 2016-05-16 o 21:32, Chris pisze:

Jedyny extra koszt to 200zł na rok albo w paczkach co miesiąc, 3
miesiące na PS Plusa który daje dodatkowe funkcje społecznościowe (nie
używam), funkcje zgrywania filmów i stremowania gier, możliwość
udostępnienia gry w którą grasz innej osobie (z listy znajomych) i
przede wszystkim granie w gry multiplayer. Do tego dochodzą darmowe gry
co miesiąc 2-3 na PS4/ 2-4 na PS3/ 2-3 na PS Vita.
https://www.playstation.com/pl-pl/explore/playstation-plus/online-multiplayer/
Czyli roczny koszt abonamentu to dwieście złotych.
Napiszesz za co ten abonament ?

Przecież pisałem w poprzednim pości do tego dałem linka do strony PS+

Z tego co napisałeś jednoznacznie nie wynika czego ten abonament dotyczy.
Jeśli dotyczy PS Plus to szczerze współczuje.
Na PC jak już kupisz grę (która przeważnie jest tańsza niż ta z
konsoli) to za używanie jej w trybie multiplayer nie muszę dopłacać.

Z tym tańsza to powoli się rynek zrównuje, patrz ostatnie produkcje.
Co do ceny to jak pisałem wcześniej grę na PS4 możesz potem sprzedać więc możesz odzyskać sporą część kasy i kupić nową albo sobie wymienić na inna czego na PC nie zrobisz, kupiłeś = straciłeś jak przejdziesz albo nie podpasuje :)

Co do samego multi to masz rację jest to wkurzające ALE pamiętaj że oprócz tego co miesiąc masz 2-3 gry dawane za darmo na PS4 + 3-4 na PS3/PS VITA w sumie dają ok 9-10 gier za darmo co miesiąc co już daje plus.

Na pewno nigdzie nie napisałeś o zastąpieniu ?
Czyli ktoś się pod ciebie podszył pisząc ten tekst:
"Zamiast kompa kup mu PS4, będzie bardziej zadowolony".

Ok, i dalej uważam że dla 10-latka lepsza będzie konsola niż PC.
Z biegiem lat PC ale teraz zabawa będzie łatwiejsza i nie trzeba wydawać
od razu 3 tyś tylko starczy 1200 zł + TV.

Plus dwieście na abonament i plus pięćdziesiąt do każdej kupionej
gry bo są droższe niż wersje na PC.

Tu ceny powili się zbliżają do siebie ALE dalej większość na PC jest tańsza. Ale jak już nie raz pisałem kupisz na PC grę za 170 zł (doom) to już z tą grą zostajesz a na PS4 kupisz doom-a za 230 zł ALE jak ci się znudzi to sprzedasz za 150 zł i jesteś do przodu.

Ludzie rozmawiają o samochodach a ty się wcinasz z rowerem, bo
dalej uważasz że będzie lepszy. :)

Tak uważam i nie zmienisz mojego zdania, ty się z nim nie zgadzasz twoja sprawa. Ale jak nie masz pojęcia o czym piszesz to zmień temat.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl