Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 18 May 2016 01:21:39 -0700 (PDT)
W dniu środa, 18 maja 2016 09:27:30 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

> Co do tanich gier na PS3 to wejdź na allegro, jest tam tego multum za
> grosze. Tytuły AAA można mieć z box za 20-30 zł.

A tu sie zgodze. Większośc mojej kolekcji na ps2 i ps3 to gry z allegro -
pudełkowe.
Kupowane po 15-20-30pln.
I to akurat polecam.
Dzieki temu cały biznes z konsolą jest dla mnie akceptowalny.
Tyle  że ceny dla ps3 aż tak nisko nie opadają (na ps2 nazbierało się już koło
setki gier a drogo nie wyszło).

> Znaczy że na PS3 gry nie tanieją? bo chyba nie rozumiem. Oczywiście
> najnowszych gier AAA nie będzie na PS3 czy x360 ale średniaki cały czas
> wychodzą. To tak jak by chcieć robić gry AAA na PC pod integrę Intela.

Tanieją ale niebardzo.
Dzis można wejść do biedronki/tesco i z koszyka wybrać sobie klasyki do
pogrania.
Na ps3 aby pograć w klasyka z ps1/ps2 musisz kupic gre od nowa mimo że ją juz
miałeś (no, w gry z ps1 da sie grać jak masz plyte w gry z ps2 juz nie).

Nie możesz w psstore kupić granturismo 5. W sklepach tez już trudno znaleźć.
Pozostają uzywki.
Ja mam na mysli że nie kupisz nowej gry (w sensie nowego nośnika, nie w sensie
gry krótko po premierze) za małe pieniądze.

Mamm na oku gierke w jakieś latałki sprzed chyba 6 lat, Nie ma jej w nowym
psstore, w starym wisi ciągle za 80pln.
Nie kupilem. Za drogo. Na pc z koszyka moge kupic starsze ale fajne gry.
Na ps3 moge kupić remake gier z ps2 na ps3. Za spore pieniadze - mimo że płyte
mam na półce.

To tyle moich przemysleń.
Kiedyś byłem fanem konsol bo włączają sie szybko, nie trzeba dbać w nich o OS,
nie ma wirusów, nie psują sie tak bardzo itp.
Ale dziś jest kiepsko. Lasery padają, gry są drogie, czas wgrywania gry jest na
poziomie minut.
Zyski z posiadania konsoli sie zmniejszają. Niestety.