Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 17 May 2016 05:37:43 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 17 maja 2016 08:34:19 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

> Z tym tańsza to powoli się rynek zrównuje, patrz ostatnie produkcje.
> Co do ceny to jak pisałem wcześniej grę na PS4 możesz potem sprzedać
> więc możesz odzyskać sporą część kasy i kupić nową albo sobie wymienić
> na inna czego na PC nie zrobisz, kupiłeś = straciłeś jak przejdziesz
> albo nie podpasuje :)
>
> Co do samego multi to masz rację jest to wkurzające ALE pamiętaj że
> oprócz tego co miesiąc masz 2-3 gry dawane za darmo na PS4 + 3-4 na
> PS3/PS VITA w sumie dają ok 9-10 gier za darmo co miesiąc co już daje plus.

I jak przestaniesz placic na ten psplus to juz w te gry nie pograsz.
Warto to zaznaczyc aby była pełna wiedza jak to działa.

A gry na konsole nie tanieją mimo wycięcia prawie do zera piractwa w tym rynku
konsolowym.
W biedronce można kupić całkiem fajne gry za 15-20-30pln. w playstation store
jest słabo w tym zakresie.

Podobnie na steam, jest masa fajnych gier na peceta za okolice 20-40pln.

mam ps3 i juz ps4 nie kupimy, za droga zabawa.