Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] odtwarzacz wideo ze sterowaniem android

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] odtwarzacz wideo ze sterowaniem android
From: ddddddddd <ddddd@fdddd.pl>
Date: Fri, 22 Apr 2016 17:30:27 +0200
Witam,
Mam tuner TV na enigma2 - umożliwia on oglądanie strumienia na komputerze. Każdy strumień oddzielnie mogę uruchomić (h264) - chciałbym mieć możliwość sterowania odtwarzaczem z zewnątrz - chyba najłatwiej będzie z telefonu pod androidem. Znalazłem program WiFi Remote, ale nie ma opcji przełączenia do kolejnego strumienia (nie wiem jak stworzyć np. w MPC listę ulubionych strumieni i między nimi się zdalnie przełączać)

--
Pozdrawiam
Łukasz

  • [PECET] odtwarzacz wideo ze sterowaniem android, ddddddddd <=