Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Płyta MSI B150A gaming pro - totalny brak dźwięku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Płyta MSI B150A gaming pro - totalny brak dźwięku
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
Date: Sat, 23 Apr 2016 12:37:40 +0200
Czołem. Poległem w walce z dźwiękiem na płycie głównej jak w topiku i W7. Przy próbie instalacji sterowników Realteca wyrzuca Error code 0x 000000FF. Google kieruje do

https://www.drivereasy.com/knowledge/solutions-to-fix-issue-install-realtek-hd-audio-driver-failure/

ale żadne z rozwiązań nie daje żadnego rezultatu, co najwyżej Realtec instalowany jest bez błędu, ale nic to nie zmienia. W menadżerze urządzeń żadnych wykrzykników, za to dxdiag twierdzi że karty dźwiękowej po prostu nie ma. Bios płyty zaktualizowany, Realteca próbowałem w różnych wersjach. Przy ręcznym wskazaniu sterowników zabawa kończy się z komunikatem "Atrybuty rozszerzone są niezgodne". Jakieś sugestie ? Syn uskładał sobie ze stypendium na nowego PCta a tu wtopa.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem