Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Instalacja windows 10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Instalacja windows 10
From: Pablo Eldiablo <pabloeldiablo333@gmail.com>
Date: Fri, 22 Apr 2016 08:40:57 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 21:27:14 UTC+2 użytkownik mw napisał:
> Hej!
>
> Zawiesza mi się upgrade z 7 do 10. System win10 pobiera się z netu w 100%.
> Przechodzi również przez etap tworzenia nośnika systemu.
> I na tym koniec. Kolejny etap, w którym następuje pobieranie i sprawdzanie
> aktualizacji zamiast trwać kilka minut nie kończy się nigdy.
> Kółeczko instalatora kręci się w nieskończoność.

Miałem podobną sytuację przy aktualizacji jednego z komputerów - aktualizacja z
win7. Nie dało się zaktualizować systemu do 10 przez windows update, get win10
przez strone MS też nie chciało zaskoczyć, żadne fixit nie pomagało, żadne
resetowanie ustawień usługi windows update, a tworzenie nośnika kończyło się
jak u Ciebie na sprawdzaniu aktualizacji.

Pomogło utworzenie iso win10 na USB na innym komputerze i boot z tego USB - da
się w ten sposób zaktualizować system bez utraty danych z 7. Po zainstalowaniu
10, windows update zaczął normalnie działać.

pablo