Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak w Thunderbirdzie włożyć kogoś do KF?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak w Thunderbirdzie włożyć kogoś do KF?
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Tue, 22 Mar 2016 15:51:01 +0100
3. Generalnie każdy kolejny spam będzie z innego adresu więc taka zabawa
to sztuka dla sztuki. Ale samopoczucie poprawia.

Z adresu może innego, ale zwykle się część nazwy nadawcy na przykład powtarza. Samopoczucie samopoczuciem, dla mnie jest skuteczne, nie ma tych spamerów tak wielu.

4. Im dłuższy KF tym dłużej czekasz na wczytanie nowych postów.
Tak wiem nie dotyczy bogatych którzy usenet czytają na kompie z i7.

Tu się nie wypowiem, nie wiem na ile spowalnia takie przetwarzanie.

--
Pozdrawiam,
Stregor