Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 18 Mar 2016 22:51:25 +0100
Dnia Wed, 16 Mar 2016 04:30:39 +0100, Kamil napisał(a):

> Ostatnimi czasy jest bardzo zasobożerny.

Mówisz, że i5 z HD Graphics plus SSD i 8GB ramu sobie nie dadzą rady z
grzebaniem w internetach?

> A edukacja... Co by to miało znaczyć?

Jak dla mnie? Narzędzie do wyszukiwania informacji potrzebnych do zajęć, jak
również narzędzie do gromadzenia wiedzy ze szkoły. Nie widzę niczego złego w
robieniu notatek z zajęć z użyciem laptopa, czy używaniem go do odrabiania
zajęć domowych - choć niejednego przedstawiciela grona gogicznego może to
zaboleć. Sam pamiętam swoją polonistkę z ogólniaka, która na widok
wypracowania napisanego na komputerze, wydrukowanego i wpiętego w segregator
(którego używałem jako notatnik na zajęciach - sorry, targanie 6-7
80-kartkowych zeszytów uważałem za przejaw ciężkiej głupoty) stwierdziła, że
chciałaby, bym następnym razem napisał to ręcznie, a potem jej miny na
pytanie, czy się pani magister wydaje, że ja to nogami pisałem…

[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]
[                                (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]