Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 13 Mar 2016 03:20:36 +0100
Dnia Tue, 8 Mar 2016 12:13:58 +0100, Stregor napisał(a):

> Cześć!
>
> Ja tym razem z prośbą o poradę - znajomy chce kupić córce laptopa. Córka
> jest nastolatką w wieku późnogimnazjalnym. Jego wymagania i budżet:
> 1. budżet 2500, max 2800
> 2. komputer nowy (poleasingowce nie wchodzą w grę)
> 3. córka czasem ponoć ma tego laptopa do szkoły zabierać, więc czas
> pracy na baterii jakiś też być musi, 1h nie wystarczy
> 4. zastosowania - niby internet i edukacja, ale znając życie to i w gry
> jakieś by chciała zagrać. Niekoniecznie najnowsze, ale dedykowana
> grafika mile widziana.
> [...]

Wiesz co - sorry, ale krótkie i konkretne pytanie - dlaczego poleasingowy
nie? Bo za 2500 to bym wolał kupić poleasingowego Della E6510 z i5, 8GB ram,
dyskiem SSD + HDD w kieszeni w miejscu napędu optycznego z matową matrycą
1600×900 (a są też 1920×1080). Intel HD Graphics - skoro internet i
edukacja. :)

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]