Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przechowujecie płyty DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przechowujecie płyty DVD?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Sat, 9 Jan 2016 22:47:20 +0100
Każde rozwiązanie jest niewygodne.
Płyta to płyta, fizyczny kontakt z nią, coś jak książka w ręku ;-)
Bzzyk, szufladka, reklama, leci... :-)
I pobudzająca wyobraźnię okładka ;-)
Tak magia trochę jak w kinie :-)
Jak miałbyś na DLNA kupę filmów, to też się w tym pogubisz - ile ikonek na raz
można zobaczyć na TV, żeby z nich wybrać Twój film? 8? 12? To ile ekranów do
przejrzenia, jeśli masz 500 filmów? I kolejny sprzęt inaczej koduje polskie
znaki czy cudzysłowy, albo ucina długie tytuły...
Też jestem na etapie kartonowych pudeł, choć nowe rzeczy nagrywam na pendrajwa
i od czasu do czasu zrzucam na NAS.
Tylko nie przypominam sobie, kiedy ostatni raz miałem czas ogladać ;-)

-----