Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przechowujecie płyty DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przechowujecie płyty DVD?
From: "Zygmunt" <no@spam.pl>
Date: Sun, 10 Jan 2016 13:11:07 +0100
Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:5691bcee$0$699$65785112@news.neostrada.pl...
Ja mam takie fajne, eleganckie segregatorki zamykane na suwaczek. W segregatorku są wygodne przezroczyste niby torebeczki z cieniutkiego plastiku. Mam parę sztuk takich segregatorków. Stoją sobie na półce. Kupiłam w Carrefourze za grosze.

I to by mi najbardziej odpowiadało.
Czy jest tam jakaś nazwa takiego segregatora, wg której mógłbym
szukać w sklepach lub zwrócić się do Carrefoura z pytaniem gdzie
można takie segregatory kupić?
Napisz proszę.

Teraz chciałbym możliwie tanio i z nakładem niewielkiej ilości czasu
przenieść płyty do segregatora, wyrzucając przy tym wszystkie pudełka,
w których w tej chwili się znajdują.
W przyszłości, w miarę dysponowania większą ilością czasu, mógłbym
pomyśleć o innym rozwiązaniu opisanym w tym wątku, np. przekopiować
je na dysk zewnętrzny z równoczesnym przeglądem co ewentualnie
wyrzucić. Teraz nie mam na to czasu.

Pozdrowienia
Zygmunt