Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wybór procesora mobilnego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wybór procesora mobilnego
From: ToM <labeo7USUN@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 9 Jan 2016 22:36:13 +0100
Hej, chce dla kobiety wybrać jakiś budżetowy laptop. Główne zastosowania to 90% przeglądanie internetu, czasem jakieś filmy avi lub prymitywne gierki o małych wymaganiach. W tańszych rozwiązaniach można spotkać procesor Intel Pentium N3540, ponieważ nie miałem nigdy z tym styczności to czy warto? Nie mam na myśli tego czy będzie na tym chodzić przeglądarka internetowa, bo pewnie będzie tylko czy ogólnie system nie będzie mulił i będzie przyzwoity komfort pracy? Czy może dać sobie z tym modelem procesora spokój i lepiej trochę dołożyć do i3? Drugie pytanie to czy do takich zastosowań odczuje się różnicę pomiędzy 4GB RAM-u a 8 GB (windows7)?

dzięki!
T.