Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] USB w PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] USB w PC
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Sun, 27 Dec 2015 09:41:49 +0100
Jakiś kiepski montażysta zamocował odwrotnie wejścia USB(listwa 2 sztuk) na przedniej ściance mojego komputera. Odwrotnie to znaczy że jak wkładam np. pendrive czy czytnik kart SD to diody sygnalizacyjne tych urządzeń są od spodu, tak że ich nie widać. W Związku z tym miałbym pytanie - czy mogę listwę tych gniazd przełożyć "z prawej na lewą" , głównie chodzi mi o to czy taka operacja to tylko takie przełożenie samej listwy czy trzeba jeszcze coś poza tym modyfikować na płycie głównej?