Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Słuchawki bluetooth do kompa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Słuchawki bluetooth do kompa?
From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Thu, 24 Dec 2015 04:26:09 +0100
Znalazłem ci ja ofertę handlową całkiem atrakcyjnych słuchawek renomowanej firmy Creative, za 199 zeta, więc naprawdę niedrogo, jak na taką markę. Są one przeznaczone do współpracy z telefonem, ale prócz dzwonienia - ewidentnie są zaprojektowane jako sprzęt multimedialny: mają oczywiście mikrofon, natomiast same słuchawki są takie, jak do słuchania muzyki trzeba: spora osłona, tłumiąca dźwięki z zewnątrz. Przymierzam się, zastanawiając czy to nie nadmierna rozrzutność, no bo jakąś kitajską, jedno-uszną słuchawkę via bluetooth to można nabyć za mniej niż 1/4-tą tych od Creative.

Szalę by przeważyło to, gdybym mógł ich używać do słuchania muzyki z komputera, który bym oczywiście musiał wyposażyć w moduł bluetooth. Czyli pytanie brzmi: - wszak sprzęt to tylko kupa złomu, jeśli nie ma do niego odpowiedniego oprogramowania. Czy ktoś z Was zetknął się z softem, który generowane przez PC-ta dźwięki przesyłać będzie do tych słuchawek? Sznureczki mile widziane!

--
 Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz
   -   rób to dobrze!"