Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] USB w PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] USB w PC
From: Krzysiek <krzysiu_md@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 27 Dec 2015 16:00:39 +0100
czy mogę listwę tych gniazd przełożyć "z prawej na lewą" ,
głównie chodzi mi o to czy taka operacja to tylko takie przełożenie
samej listwy
Jeśli tylko jest to konstrukcyjnie mozliwe to czemu nie.
A czy chce Ci się Trybunie męczyć z tym przekładaniem? Całkiem dobrym
rozwiązaniem byłoby wetknięcie tam hub'a (raczej takiego ogoniastego,
czyli "na kabelku"), a szczególnie wtedy, gdy dostaniesz taki, co będzie
miał diodę sygnalizacyjną z "dobrej" strony. Acz to wcale nie jet
absolutnie konieczne, wszak ona tak naprawdę nie musi być "dostrzegalna".
Jeszcze prostszym rozwiązaniem jest położenie na podłodze koło czoła obudowy komputera lusterka. Lustro należy położyć powierzchnią lustrzaną (odbijającą) ku górze. Musisz poeksperymentować z położeniem, wielkością i kształtem lustra. Być może wypukłe lusterko spełni lepiej to zadanie.
Vasbeznpwn qyn złbqmvrżl: :)
Vasbeznpwn qyn złbqmvrżl cbcvrenwąprw gmj. cenjvpę (gma. fbpwnyvfgój pubqmąplpu qb xbśpvbłn): gb olł żneg (uggcf://cy.jvxvcrqvn.bet/jvxv/Qbjpvc). Zbżan fvę śzvnć (uggcf://cy.jvxvcrqvn.bet/jvxv/%P5%9Nzvrpu).
--
Krzysztof